Hyvät yhteistyökumppanimme ja asiakkaamme. Kulunut vuosi on ollut muutosten aikaa yhtiössämme. Tarkoituksena ei ole ollut viivyttää tiedottamista, vaan kasata voimavarat juuri sinne, mikä on ollut Teille tärkeintä, nimittäin liiketoiminnan jatkaminen asiakaslähtöisesti. Haluamme palvella teitä parhaalla mahdollisella tavalla ja ennen kaikkea olla jatkossakin luottamuksenne arvoisia.

Alkuvuodesta yhtiössämme tehtiin omistusjärjestelyjä

Tammikuun viimeisenä päivänä Aulis Kananoja ja Heikki Miettinen luopuivat osakkuuksistaan. Heidän tilalleen omistajiksi vanhoista työntekijöistä tulivat Jukka Muona ja Pekka Aho. Ilkka Kosonen jatkaa edelleen yhtiön omistajana.

Helmikuun alusta toimitusjohtajana aloitti Ilkka Kosonen, Jukka Muona toimii suunnittelupäällikkönä ja Pekka Aho hoitaa laatu- ja projektipäällikön tehtäviä. Aulis Kananoja ja Heikki Miettinen jatkavat edelleen yrityksessä asiakasvastuullisina vanhempina konsultteina ja hoitavat projekteja vanhaan tuttuun malliin.

Uudet toimitilat
toimisto uusi
Toimintamme on siirtynyt kokonaan uusiin tiloihin Kuopion Leväselle Ajajantie 1:een. Meille uudet ja modernit toimitilat mahdollistavat toiminnan kehittämisen ja tuovat oman lisänsä viihtyvyyteen ja tehostavat ennen kaikkea suunnittelua.

Sisäänkäynti Ajajantien puolelta liiketalon pääovista. Oven saa auki soittamalla ovipuhelimella toimistoomme.

Nettisivut uudistettu

Nettisivujemme ilme on modernisoitu tälle vuosikymmenelle. Uudet nettisivut palvelevat asiakkaitamme entistä paremmin, joilta löydät helposti ja nopeasti yhteystietomme ja uusimmat referenssimme.

Näillä terveisillä ja muutoksilla haluamme jatkaa kuluvaa vuotta reippain mielin ja ennen kaikkea tekemällä yhdessä siitä ikimuistoisen onnistuneiden suunnitteluprojekteiden myötä.

Teitä palvellen,

AH-Talotekniikka