AH-Talotekniikka pääsi sertifioitujen KNX-ammattilaisten joukkoon projektipäällikkö Pekka Ahon suorittaessa KNX Partner -sertifiointi kurssin maaliskuussa 2014. AH-Talotekniikka on panostanut KNX-osaamiseen. Palkkalistoilla on tällä hetkellä kolme KNX-väylätekniikan ammattilaista. AH-Talotekniikka liittyi samalla KNX Finland ry:n jäseneksi.

KNX-osaamista AH-Talotekniikalla on useiden vuosikymmenien edestä ja ensimmäiset KNX/EIB-hankkeen on toteutettu jo 90-luvun alussa. AH-Talotekniikka on toteuttanut useita KNX-kohteita ympäri Suomea muun muassa Nokian renkaille, Perlokselle, Rannilalle, Tahko Spahan, Jyväskylän yliopistolle, Lappeenrannan Citymarketiin, Kuusamon ja Kouvolan Prismaan. Kuopiossa AH-Talotekniikka on osallistunut niin suunnitteluun kuin toteutukseen, joista merkittävimpiä kohteita ovat Liikekeskus Ykkösrasti, Kuopion Yliopistokiinteistöt, Kauppakeskus Minna, Kuopionlahden Kampus, Sokos, Ortodoksinen kirkkomuseo, Pelastusopisto, Kuopion muotoiluakatemia ja useita muita kohteita.

KNX_PARTNER_RGB